kakifoto wedding perkahwinan photography jurufoto jurugambar

By: KaKiFoto Photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Thursday, 18-Sep-2008 04:54 Email | Share | | Bookmark
Hani & Hairo : Keabadiaan Cinta

 
(Im in the midst of processing n uploading their pic, Hani called to meet Me) Comment are welcome.. Sometime, something are just not meant to be!


ni cincin pengantin.. bila dicantumkan cincin lelaki dan perempuan, bentuk hati akan tercipta.. konon 2 jiwa satu hatilah tu.. cewah..


ni gambar2 outdoor lps majlis bersanding..


ini pulak anak x-cust dulu, wat outdoor kt Tsk One utama, tp si Zafran ni suka betol dgn rumput2 n daun2, habis semuanya nak masuk mulut..


Friday, 5-Sep-2008 06:32 Email | Share | | Bookmark
dah bersawang... dah lupa password... Salam Ramadhan

 
 














Wednesday, 16-Jul-2008 03:05 Email | Share | | Bookmark
Amy & Teik Wei: It Was Something More...

Hello.. Just an introduction about Amy & Teik Wei weds..Most of the things they were planned with help from family members because Amy & Teik Wei preffered to have personal touch on everythings as they viewed the day as once-in-lifetime event and both of them wanted to make the day "memorable". Amy & Teik Wei Weds are "The 8th Chinese Wedding", that we cover, you know lar no 8 ni orang cina kata manyak ong! Terima Kasih banyak2.
Having the wedding in the Bukit Jalil Golf & Country Club, really made a difference to them with union of fren & family members.. Congrats to both of you. Jumpa lagi.



























Thursday, 10-Jul-2008 04:12 Email | Share | | Bookmark
Een & Anis: Sebuah kisah tentang pokok,kereta,bot & paya bakau..

Assalamualaikum... Mesti korang rasa pelik tgk entry kali ni kan.. Bukan apa, pengantin kali ni mmg extreme giler. Dari atas pokok hingga ke paya bakau, suruhlah apa saja, mesti diaorang buat! Itulah pasangan Een & Anis.Dahlah panas giler, tapi dorang ni selamba jek.. Terima kasih bebanyak lah Een & Anis.
Banyak yg nak diceritakan.. Sabau eyh.. Jumpa lagi. Berkat Selamat.











Tuesday, 10-Jun-2008 07:59 Email | Share | | Bookmark
Che'ah & Khir: Cinta Batu Laut

Assalamulaikum.. Rasanya inilah kali pertama Majlis bertandang ke rumah pengantin perempuan. Sebab Minggu sebelumnya, Che'ah & Khir nikah terus resepsi kat umah pengantin lelaki kat Perak.Sebenarnya ada pro dan kontranya buat majlis kawen masa musim cuti sekolah.. Paling CD perasan ialah bilangan tetamu.. Masa musim cuti sekolah, tetamu yang datang kebanyakkannya nak balik cepat sebab ada majlis kawen lain.. jadi tetamu majlis kawen pd musim cuti terbahagi. Paling takut kalau dah masak banyak2 tp lauk x abis.. Kepada yang nak kawen tu, plan la baik2 date yg bagus untuk anda. Tak semestinya musim cuti sekolah je..
Kepada Che'ah & Khir, selamat pengantin baru.. semoga berbahagia selamanya. (Selalu orang cakap, semoga berbahagia hingga ke anak cucu, tp ada sorang pak cik tu cakap x baik doakan pengantin bahagia ke anak cucu, doakan mereka selamanya!)
Jumpa lagi, Berkat Selamat.




[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net