kakifoto wedding perkahwinan photography jurufoto jurugambar

By: KaKiFoto Photography

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Saturday, 26-Apr-2008 13:10 Email | Share | | Bookmark
Khai & Rosma: Akhirnya Bersatu

 
 
Assalamualaikum.. baru je balik ni dr putrajaya... Tp khas untuk anda semua. Sempat upload sekeping jek.. tgu entry seterusnya..






Wednesday, 23-Apr-2008 13:30 Email | Share | | Bookmark
Aura Seri & Rosyam Nor @ Kintamani Bali

 


Tuesday, 22-Apr-2008 06:22 Email | Share | | Bookmark
Terima Kasih Semua!

Assalamulalaikum...
Sebenarnya... banyak yang saya belajar dari fotografi.. dan sekarang pun masih belajar...
dan terima kasih kepada semua yang sudi berkongsi ilmu.. (Jagguttouch http://jangguttouch.fotopages.com, terima kasih bg komen pasal resolution, sekarang dah berbeza kan... hehehe!) kat kawan lama Fairus.. http://myphotographer.fotopages.com,suh improve2.. aku tak lupa kat ko laa.. dan Krul...http://krulmatric.fotopages.com, ko pun kawan yg paling lama!
Lama dah saya tak upload FP ni.. bertapa jap menuntut ilmu.. banyak lagi kekurangan tapi saya tak malu belajar.. nak ucap terima kasih pada kawan2 yg sudi membantu.. Saya akan sebutkan nama korang nanti.. siapa idola saya sebenarnya..
Sampai disini saje..jaga diri leklok!







Saturday, 5-Apr-2008 08:53 Email | Share | | Bookmark
Maaf Semua!

 
 
 
View all 12 photos...
Assalamulalaikum.. dah lama tak upload.. tp skrg Im back.. tunggu tau..

















Thursday, 8-Mar-2007 18:40 Email | Share | | Bookmark
Najib & Mastura

 
 
 
View all 30 photos...


[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net